zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach

Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach (SERM)

na czym polega
usługa SERM?

SERM (z ang. Search Engine Reputation Management) czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach to zespół działań mających na celu poprawę lub budowę pozytywnego wizerunku marki w wyszukiwarkach internetowych. Reputację buduje się o szereg ocen, rekomendacji i recenzji, które stają się widoczne a także łatwo dostępne w wyszukiwarce dzięki ich pozycjonowaniu.

Zwiększ liczbę konwersji w 30 dni

Przed zakupem produktu lub usługi konsumenci poszukują w sieci informacji oraz opinii na temat marki. Informacje i rekomendacje znalezione w wyszukiwarce internetowej mają ogromny wpływ na reputację marki oraz decyzję zakupową potencjalnych Klientów.

Znaczenie reputacji marki w sieci zaznaczyło również Google, opisując model ZMOT (z ang. Zero Moment of Truth), który jako "zerowy moment prawdy" zakłada, że decyzja zakupowa bardzo często podejmowana jest przez zainteresowanych już w internecie, m.in. podczas zapoznawania się z rekomendacjami internautów, zatem dużo wcześniej niż w sklepie offline lub online.


ZMOT


  • 48% wszystkich mobilnych internautów zaczyna od wyszukiwarki Google
  • 78% nabywców dóbr luksusowych sprawdzało wcześniej w sieci opinie o produkcie
  • 55% internautów jest gotowa dokonać natychmiastowego zakupu w sieci, pod warunkiem dobrej opinii o marce
  • 46% potencjalnych Klientów branży kosmetycznej i biżuteryjnej rozpoczyna poszukiwanie produktu niezdecydowana
  • Zadbaj o reputację zanim brak opinii lub negatywne recenzje obniżą wyniki finansowe Twojej marki. Zwiększ sprzedaż oraz ilość pożądanych konwersji dzięki dobremu wizerunkowi w sieci internetowej.

    Zacznij działać, skontaktuj się z Dostrzegani.pl a otrzymasz szczegółową ofertę zarządzania reputacją w wyszukiwarkach.