Ankiety Google dla SEO

Ankiety Google w SEO

Być może już z nich korzystasz a być może słyszysz o nich pierwszy raz – Google Surveys czyli Ankiety Google to platforma umożliwiająca przeprowadzanie badań marketingowych.

Na pierwszy rzut oka rozwiązanie wydaje się być darmowym, jednak na ostatnim etapie konstruowania ankiety jesteśmy informowani o cenie za wypełnienie 1 szt. ankiety przez element tzw. próby czyli innymi słowy – przez respondenta. Stawki zaczynają się od 0,09 € do 1,30 € za ukończoną ankietę a ankiety zawierające pytania filtrujące mogą być jeszcze droższe. Z drugiej strony, wypełnić ankietę może każdy, kto zainstaluje darmową aplikację „Premie za ankiety Google” (nazwa na stan dzisiejszy), pobierając ją z Google Play. Za podanie kompletu odpowiedzi, Google nagradza wypełniającego środkami do wykorzystania w platformie Google Play.

Po udostępnieniu naszej nowej strony internetowej, uruchomiliśmy badanie, które obejmuje pytania o ważne dla nas elementy jak i stawia pytania ogólne czy to dotyczące marki, czy to funkcjonalności strony i panelu a także zadaje pytania odnośnie usług pozycjonowania. Jedno z nich brzmi – „Czy szukając firmy od SEO, użyłbyś zapytania w Google pozycjonowanie wrocław„?

Czy warto za takie rzeczy płacić? Tak, pod warunkiem, że znasz wartość opinii i ich wpływ na wizerunek marki i skuteczność prowadzonych działań marketingowych oraz będziesz mieć czas na wyciągniecie wniosków z otrzymanych wyników. Korzystając z dobrze opracowanych badań rynkowych zwracających wyniki w krótkim czasie (bez korzystania z usług firm specjalizujących się w przeprowadzaniu tego badań marketingowych), możesz uzyskać odpowiedzi na kluczowe pytania, które pomogą Ci podejmować właściwe decyzje dotyczące firmy. Znajdziesz dzięki nim wiele interesujących wskazówek. Polecamy!