Aktualności

Brak danych o koszcie w Google Analytics 4

Nowa wersja Google Analytics 4, którą Google udostępniło po testach w ubiegłym roku, wciąż odsłania przed branżą online nowe możliwości. W Dostrzegani.pl pełne wdrożenia nowego algorytmu śledzenia z wykorzystaniem wielu nowych funkcji wykonywaliśmy już w 2022 roku, migrując m.in. implementacje e-commerce czy niestandardowe tagi wydawców, domów mediowych a nawet systemów reklamowych firm trzecich, m.in. Ceneo. Poznaj jedną z wielu nowych użytecznych opcji, dostępną wyłącznie w GA4.

Czytaj dalej „Brak danych o koszcie w Google Analytics 4”

Dla kogo nowy tag indexifembedded?

W styczniu 2022 Google poinformowało o zakończonych testach i wprowadzeniu całkowicie nowego rozwiązania, jakim jest tag „indexifembedded”. Tag jest instrukcją dla wyszukiwarki Google a dokładniej dla tzw. botów indeksujących. Wsłuchując się w zgłoszenia i potrzeby społeczności internetowej, gigant z Mountain View postanowił oddać w ręce właścicieli stron internetowych nowe polecenie, które rozwiąże problem z dylematem wydawców pt. „blokować czy indeksować?”.

Czytaj dalej „Dla kogo nowy tag indexifembedded?”