Nowa wersja Google Analytics 4, którą Google udostępniło po testach w ubiegłym roku, wciąż odsłania przed branżą online nowe możliwości. W Dostrzegani.pl pełne wdrożenia nowego algorytmu śledzenia z wykorzystaniem wielu nowych funkcji wykonywaliśmy już w 2022 roku, migrując m.in. implementacje e-commerce czy niestandardowe tagi wydawców, domów mediowych a nawet systemów reklamowych firm trzecich, m.in. Ceneo. Poznaj jedną z wielu nowych użytecznych opcji, dostępną wyłącznie w GA4.
Aktualności
Nowość w Dostrzegani.pl! Detekcja statusów HTTP
Nowa funkcja! Już od początku miesiąca każda strona www, którą pozycjonujemy w wyszukiwarce Google jak i strony biorące udział w kampaniach reklamowych, zostały objęte stałym, codziennym monitoringiem tzw. „kontrolą życia”. Na czym to polega, czy jest to potrzebne i co dzięki temu zyskasz jako nasz klient?
Czytaj dalej „Nowość w Dostrzegani.pl! Detekcja statusów HTTP”
Aktualizacja Google AdSense związana z Ukrainą kolejną sankcją?
Google wstrzymało możliwość zarabiania na treściach przedstawiających, negujących lub pochwalających wojnę ukraińsko-rosyjską.
Czytaj dalej „Aktualizacja Google AdSense związana z Ukrainą kolejną sankcją?”
Dla kogo nowy tag indexifembedded?
W styczniu 2022 Google poinformowało o zakończonych testach i wprowadzeniu całkowicie nowego rozwiązania, jakim jest tag „indexifembedded”. Tag jest instrukcją dla wyszukiwarki Google a dokładniej dla tzw. botów indeksujących. Wsłuchując się w zgłoszenia i potrzeby społeczności internetowej, gigant z Mountain View postanowił oddać w ręce właścicieli stron internetowych nowe polecenie, które rozwiąże problem z dylematem wydawców pt. „blokować czy indeksować?”.